Wyszukaj:

Popularne tagi:

audio Europa media ochrona zdrowia prawo Ukraina wideo

Wydarzenia i podcasty

#media

One Pager: (Nie)zrównoważony rozwój mediów

Wszyscy wiemy jak ważna jest dbałość o planetę i zrównoważony rozwój gospodarczy. Nie wszyscy wiemy jednak, jak media elektroniczne i społecznościowe wpływają na wzrost emisji CO2 i rosnący ślad węglowy. Zapraszamy na ONE PAGER naszego eksperta Adama Rudawskiego na temat (nie)zrównoważonego rozwoju mediów.

Czytaj więcej
Udostępnij:
#OzN #wideo

Debata: Pełnoprawni. Jak polepszyć sytuację osób z niepełnosprawnościami w Polsce?

Moja praca bardzo często polega na wytłumaczeniu ludziom bardzo wielu przepisów znajdujących się w bardzo wielu dokumentach, które napisane są takim językiem, który powoduje, że ludzie są po prostu wykluczeni z praw, które im przysługują. Chodzi o to, aby kobieta, która dowiaduje się o niepełnosprawności swojego dziecka otrzymała poza pomocą medyczną także asystenturę, aby wiedziała o wszystkich prawach, które jej przysługują.

Czytaj więcej
Udostępnij:
#media

One Pager: Konwergencja i nowy podział mediów

Jak zmieniają się media? Co to jest konwergencja mediów? Jak należy budować usługi medialne?

Czytaj więcej
Udostępnij:
#media

One Pager: Konsumpcja mediów przez pokolenie Z

Google ma dopiero 24 lata, Facebook 18, a trudno wyobrazić sobie bez nich świat. TikTok ma dopiero 6 lat. Równie trudno przewidzieć, jak zmieni on nasze zachowanie.

Czytaj więcej
Udostępnij:
#media

One Pager: Nacjonalizacja pilotów TV

Na czym polegają zasady must carry i must offer? Co to oznacza dla widzów?

Czytaj więcej
Udostępnij:
#audio #media publiczne

Rozmowa w pokoju: Czy media publiczne muszą kosztować 2,7 mld zł? Rozmowa o przyszłości mediów publicznych.

Partia rządząca zadecydowała o zwiększeniu budżetu mediów publicznych z 2 mld do aż 2,7 mld zł. Już poprzednia podwyżka wzbudziła wiele kontrowersji: czy rzeczywiście państwowe media muszą tyle kosztować obywateli? Jak należy kształtować te instytucji w przyszłości? Nad tym zagadnieniem w czasie pokoju na Twitterze debatowali internauci razem z ekspertami instytutu Strategie 2050, Janem Szyszko, Adamem Rudawskim i Krzysztofem Luftem.

Czytaj więcej
Udostępnij:
#media

One Pager: 2,7 mld zł na media publiczne

W jaki sposób rząd finansuje swoje własne rządowe media pod przykrywką rekompensat, które nie mają żadnego uzasadnienia zarówno prawnego jak i ekonomicznego.

Czytaj więcej
Udostępnij:
#sport

Komisja Wolności Obywatelskich, Sprawiedliwości i Spraw Wewnętrznych Parlamentu Europejskiego

Dzięki wielkiej ofiarności Polek i Polaków, a także wytężonej pracy organizacji społecznych, w pierwszych tygodniach po wybuchu wojny w Ukrainie poradziliśmy sobie wzorowo z udzieleniem pomocy wszystkim tym, którzy uciekali przed wojną. Od tamtej pory minęły miesiące, a ataki wojsk rosyjskich nie ustają. Kolejna fala uchodźców wobec szalejących cen i kryzysu energetycznego, z którym mierzy się dziś Polska i Europa, może skończyć się katastrofą humanitarną.

Czytaj więcej
Udostępnij:
#sport

Siła sportu- uporządkuj, zaplanuj, zadbaj o swoją przyszłość

Nasz ekspert Adam Rudawski brał wczoraj udział w konferencji „Siła sportu – uporządkuj, zaplanuj, zadbaj o swoją przyszłość” organizowanej przez Fundację Moniki Pyrek w Centrum Olimpijskim w Warszawie. Celem projektu jest omówienie tematu dwutorowej kariery sportowca, czyli jak i dlaczego łączyć rozwój osobisty i zawodowy z aktywną karierą sportową. Zabrał głos w dyskusji podczas panelu „Życie po sporcie, wprowadzenie do problematyki kariery dwutorowej sportowców”.

Czytaj więcej
Udostępnij:
#media

Electronic World Marketing Summit 2022: New Media- is it really a promise of sustainability?

Nasz ekspert Adam Rudawski 6-7 listopada wziął udział w „Electronic World Marketing Summit 2022”. Jest to największe spotkanie branży marketingowej. Jako jeden z pięciu speakerów z Polski występował tam jako ekspert ds. mediów. Prezentacja naszego eksperta dotyczyła zrównoważonego rozwoju mediów: „New Media- is it really a promise of sustainability?”

Czytaj więcej
Udostępnij: